Třídní učitel: Mgr. Josef Jelínek
Rozvrh hodin
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
pol.pauza |
6. |
7. |
|
Pondělí | M | F | D | AJ | ČJ |
TV (D) |
||
Úterý | ČJ |
CH |
OV |
M |
NJ |
HV |
VV |
|
Středa | ČJ | PŘ |
F |
AJ |
NJ |
TV (CH) |
||
Čtvrtek | D |
M | AJ |
PD/PP/SH/ZS |
Z | CH | ||
Pátek | PŘ | NJ |
ČJ |
M |
MCV |
PPČ | PV |
Vyučující v 9. třídě:
Mgr. Ilona Žídková - Český jazyk
Jana Červenková - Anglický jazyk, Tělesná výchova, Sportovní hry
Mgr. Hana Bětíková - Německý jazyk
Mgr. Jana Kinclová - Matematika, Provoz domácnosti, Matematická cvičení
Mgr. Iveta Poskočilová - Dějepis, Občanská výchova, Počítačová praktika,
Hudební výchova
Mgr. Josef Jelínek - Fyzika, Přírodopis, Chemie, Pracovní výchova
Věra Jelínková - Zeměpis, Zeměpisný seminář, Putování prostorem a časem
Mgr. Yvetta Zemanová - Výtvarná výchova
Obrněný transporter
Projektový den
Vyučovali:
Český jazyk – Eliška Rajmová a Marie Šnáblová
Anglický jazyk – Daniel Lutr a Martin Svoboda
Německý jazyk – David Matula a Milan Brychta
Matematika – Eliška Hošková
Dějepis – Daniel Podnecký
Občanská výchova – Aneta Stehnová a David Hynek
Fyzika - Šimon Staněk a Ondřej Vařečka
Chemie – Karolína Krejčová a Daniel Podnecký
Přírodopis – Karolína Krejčová a Jaroslav Pirkl
Zeměpis – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová
Pracovní výchova – Aneta Stehnová a David Hynek
Tělesná výchova – Pavel Tuček a Milan Brychta
Zeměpisném semináři – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová
Sportovní hry – Pavel Tuček a Milan Brychta
Provoz domácnosti – Eliška Hošková
Počítačové praktika – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová
Předávání slabikářů prvňáčkům
Dýňový den s prvňáčkama
Další fotky ve školní fotogalerii...
Projektový den s prvňáčky
Putování prostorem a časem
Cílem je naučit žáky vyhledávat informace o minulosti dané lokality, komunikovat s pamětníky a rodinnými, příslušníky, navázat komunikaci s různými institucemi (muzea, archivy), zachytit jejich komentáře, vytvářet fotografie míst kde žijí, porovnávat je s historickými snímky a vytvářet si vlastní názor k dokumentovaným změnám.
Rozšíření školní výuky o aktivitu zaměřené na poznávání vývoje krajiny.
Posílení vztahu k místu, kde žáci žijí.
Zapojení do environmentálního vzdělávání používání moderních komunikačních a informačních technologií.
Fotodvojice
Téma: Krajina a člověk
Minulost a současnost: