ŠKOLA S ÚSMĚVEM




9. třída

Třídní učitel: Mgr. Josef Jelínek

 

9.třída-19x.JPG


 

Rozvrh hodin

 

1.

2.

3.

4.

5.

pol.pauza

6.

7.

Pondělí M F D AJ ČJ
  TV (D)
Úterý ČJ
CH
OV
M
NJ
  HV
VV
Středa  ČJ
F
AJ
NJ
 

TV (CH)

Čtvrtek D
 M AJ
 PD/PP/SH/ZS
  Z  CH
Pátek  PŘ NJ
ČJ
M
MCV
   PPČ PV

 

Vyučující v 9. třídě:

Mgr. Ilona Žídková - Český jazyk

Jana Červenková - Anglický jazyk, Tělesná výchova, Sportovní hry

Mgr. Hana Bětíková - Německý jazyk

Mgr. Jana Kinclová - Matematika, Provoz domácnosti, Matematická cvičení

Mgr. Iveta Poskočilová - Dějepis, Občanská výchova, Počítačová praktika,
                                       Hudební výchova

Mgr. Josef Jelínek - Fyzika, Přírodopis, Chemie, Pracovní výchova

Věra Jelínková - Zeměpis, Zeměpisný seminář, Putování prostorem a časem

Mgr. Yvetta Zemanová - Výtvarná výchova

 

 9.třída-20x.JPG

 

 

Obrněný transporter

012.jpg

 

Projektový den

DSCN6413.JPGDSCN6420.JPGDSCN6425.JPG

DSCN6431.JPGDSCN6444.JPGDSCN6457.JPG

DSCN6464.JPGDSCN6485.JPGDSCN6489.JPG

DSCN6493.JPGDSCN6527.JPGDSCN6529.JPG

DSCN6556.JPGDSCN6578.JPGDSCN6608.JPG

DSCN6623.JPG

Vyučovali:

Český jazyk – Eliška Rajmová a Marie Šnáblová

Anglický jazyk – Daniel Lutr a Martin Svoboda

Německý jazyk – David Matula a Milan Brychta

Matematika – Eliška Hošková

Dějepis – Daniel Podnecký

Občanská výchova – Aneta Stehnová a David Hynek

Fyzika - Šimon Staněk a Ondřej Vařečka

Chemie – Karolína Krejčová a Daniel Podnecký

Přírodopis – Karolína Krejčová a Jaroslav Pirkl

Zeměpis – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová

Pracovní výchova – Aneta Stehnová a David Hynek

Tělesná výchova – Pavel Tuček a Milan Brychta

Zeměpisném semináři – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová

Sportovní hry – Pavel Tuček a Milan Brychta

Provoz domácnosti – Eliška Hošková

Počítačové praktika – Natálie Hrubešová a Bára Jurášová

 

 

Předávání slabikářů prvňáčkům

 

 

Dýňový den s prvňáčkama

Článek na svoboda.info

Další fotky ve školní fotogalerii...

 

 

Projektový den s prvňáčky

 

 

 

Putování prostorem a časem

  • Cílem je naučit žáky vyhledávat informace o minulosti dané lokality, komunikovat s pamětníky a rodinnými, příslušníky, navázat komunikaci s různými institucemi (muzea, archivy), zachytit jejich komentáře, vytvářet fotografie míst kde žijí, porovnávat je s historickými snímky a vytvářet si vlastní názor k dokumentovaným změnám.

  • Rozšíření školní výuky o aktivitu zaměřené na poznávání vývoje krajiny.

  • Posílení vztahu k místu, kde žáci žijí.

  • Zapojení do environmentálního vzdělávání používání moderních komunikačních a informačních technologií.

 

Fotodvojice 

Téma: Krajina a člověk

 

Minulost a současnost:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menu

19. 3. Josef

Zítra: Světlana